.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندارگیلان:
از وجود بیکاران درخانواده های گیلانی تنمان می لرزد
وقتی بایک حضور،تلفن ونامه میتوان مشکلی راحل کردنبایدامروزوفرداکنیم/آیاباامروزوفردامیدانیم درسمت خودهستیم واین درحالیست دربرابرمردم وانقلاب ضامنیم/مدیران ازنصب بنرهای خوش آمدبه استاندارخودداری وهزینه آنرا صرف محرومین کنند
از وجود بیکاران درخانواده های گیلانی تنمان می لرزد

استاندارگیلان،گفت: از وجود بیکاران درخانواده های گیلانی تمام تنمان می لرزد ودربرابرآنان خجالت زده ایم.

مهدی سعادتی شام گاه چهارشنبه در مراسم بهره برداری از تصفیه خانه شهرک صنعتی لاهیجان،اظهارداشت:روحیه جهادی وبسیجی ،خدمت صادقانه ،خاکی بودن ومردمی بودن ازجمله مهم ترین ویژگی های شهیدان والامقام رجایی وباهنر بود.

استاندار گيلان با بیان این که دشمن تحمل وجود شهیدان رجایی وباهنررا نداشت دست به ترور آنان زد،خاطر نشان کرد: دشمن پی برد این خدمت گزاران صدیق ازجنس مردم هستند.

سعادتی با اشاره به وجود آمدن تحولات در کشور،تصریح کرد: در حال حاضر دولتی تشکیل شده که از جنس مردم ومطیع ولایت فقیه وهمه فضای کشور ،فضای کار ،تلاش وساختن است.

وی با اشاره به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهاد اقتصادی،اذعان داشت:خوش بختانه با گذشت چندین ماه از سال 90شاهد بروز تحولات بسیار چشم گیرتر وسازندگی بسیار وسیع در سطح کشور هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان از افتتاح هزار و144پروژه در هفته دولت امسال در این استان خبرداد ومتذکرشد:هزینه اجرای این پروژه ها بالغ بر 5هزار و87هزار میلیارد ریال است.

سعادتی ادامه داد: در شهرستان لاهیجان نیز در طول این هفته 94پروژه با اعتباری بالغ بر 15میلیارد و200میلیون تومان به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی تاکیدکرد:نتیجه هفته دولت باید این باشد از کسانی که کار کردند ،تجلیل وکارهایی که به نتیجه رسیده به اطلاع مردم رسیده وتمام روزهای سال هفته دولت باشد تاشاهد رشد وپیشرفت ادامه یابد.

استاندارگيلان،لاهیجان را یکی از مهم ترین قطب های صنعتی این استان وکشور نامید ویادآورشد:در این شهرستان حدود 3هزار نفر در واحدهای صنعتی آن مشغول به فعالیت ویک سوم از صادرات صنعتی گیلان ازاین شهرستان است.

وی ظرفیت وپتانسیل لاهیجان را بسیار بالا دانست وبیان داشت: از جمله مهم ترین محصولات این شهرستان ماشین آلات صنعتی ،صنایع غذایی وچای ،،ولی از این ظرفیت ها به خوبی استفاده نشده است.

استاندار گیلان با اشاره به وجود مشکلات در این استان،تاکید کرد:اگر خداوند متعال و اهل بیت(ع)نگاه و دست گیری نکنند،هیچ حرکتی به نتیجه نخواهد رسید تا بتوانیم با فکر بازتر ،اراده قوی ومحکم تر وتلاش شبانه روزی به مردم خدمت خدمت ومشکلات استان طوری می باشد که باید یک ید واحده و حلقه پیوسته حل کرد.

سعادتی شعار در دستور کار خود را تغییر ایده در گیلان اعلام کرد واظهارداشت:تغییر ایده به معنای برطرف کردن موانع وایجاد ایده های باز و روش های روشن تر وسالم،راه های میان بر و سریع برای هرطرح نیمه تمامی که در استان بر زمین مانده است تا به اتمام برسد.

استاندارگيلان برضرورت حضور مدیران گیلان در صحنه ،تقسیم کار ،پی گیری ویژه وبه روز تاکید کرد وافزود:وقتی با یک حضور،تلفن ویا نامه می توان مشکلی از استان را حل کرد ،نباید امروز وفردا کنیم.

وی باطرح این سوال که آیا با امروز وفردا می دانیم در سمت خود هستیم،تصریح کرد:ضمانت شرعی آن را چه کسی می کند واین در حالی است که در برابر مردم وانقلاب ضامن هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با ابراز ناخرسندی شدید از وضعیت بی کاری در این استان،یادآورشد: از وجود بیکاران درخانواده های گیلانی تمام تنمان می لرزد ودربرابرآنان خجالت زده ایم وباید بستری فراهم بشود تا برای آنان شغل ایجادبشود و رسالتی سنگین از این بر دوش ماوجود ندارد.

سعادتی در پایان از تلاش مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی،رییس سازمان صنایع ومعادن ومدیرکل محیط زیست گیلان برای راه اندازی تصفیه خانه شهرک صنعتی لاهیجان تشکر ویژه کرد.

وی درپایان ازتمامی مدیران ادارات استان به صورت جدی خواست از هرگونه نصب بنر خوش آمدگویی استان دارخودداری وهزینه آن را صرف محرومین کنند.

گفتنی است در این مراسم قاسمی نماینده مردم لاهیجان وسیاهکل در مجلس،محرر رییس سازمان چای کشور، عباسیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی،اصغریان رییس سازمان صنایع ومعادن ،عبدوس مدیرکل محیط زیست ،یوسفی مدیرکل استاندارد گیلان ومقدس رییس اداره صنایع ومعادن شرق استان حضور داشتند./ ایلنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 شهريور 1390
آقای سعادتی همان روز اول گفتیم به آمار سراسر دروغ قهرمانی مبنی بر بیکاری نرخ یازده درصد اعتراض کن و اسناد بده که بیکاری بالای سی درصد است ولی مدارا کردی حالا باید تهمت افزایش بیکاری در دوران مسئولیتت را قبول کنی
نا شناس 3 شهريور 1390
از استاندار گیلان وقتی که در سخنرانیهای از این جور حرفها مانند :«با یک حضور،تلفن ویا نامه می توان مشکلی از استان را حل کرد ،نباید امروز وفردا کنیم»سوالات ذیل را داریم وانتظار داریم صادقانه پاسخ دهند.1-حدود 6ماه از انتصاب خود به سمت استانداری نگذشته آیا هر روزه خودروی حامل ایشان که پژو پارس است داخل چاله های فراوان شهر ی با آسفالت بسیارنامناسب به خصوص بلوار شهید انصاری وغیره نیفتاده که احساس ناراحتی بکنند،لابد چون ماشین حامل خود دولتی بوده وهزینه ای برای تعمیر زیر بندی خودرو از جیب مبارک پرداخت نمیکند وخودروی شخصیش نیست دلش برای دیگر شهروندان وگردشگران بیچاره میسوخت فکری انقلابی وبایک پیگیری ودستور قاطع این مشکل را حل میکرد ویابرای مشکل فاضلاب هسته مرکزی شهر بویژه بازار بزرگ که براثرکوچکترین بارندگی آب ازدریچه های سنتی آن بیرون فاضلاب بیرون میزند ودرحالت عادی بوی تعفن به مشام میرسد وباعث انتشار میکروب وتهدید شدن جدی سلامت مردم میشود وبه مدیر غیربومی شرکت آبفاگیلان آقای روشنروان میپرسید چرایکسال این دریچه ها را علریغم بارها تماس مردم وانعکاس از طریق رسانه ها وخبرنگاران پاکسازی نمیکند؟آقای استاندار عمل بکنید بهتر از حرف زدن است وبه قول خودتان نباید امروز وفردا کرد به ملت وانقلاب ضامن هستی
عبدالله 3 شهريور 1390
به به استاندار کبیر-قبل از این ایران را با محمود کبیر می شناختند از الان به بعد با بیکاران کبیر !!
نا شناس 3 شهريور 1390
تعجب آوره مسئولیتهای شهردار وشورای نالایق شهررشت را از استاندار مطالبه میکنیم البته ایشان باید تذکر بدهند که حتما داده اند اما رسانه ای نمیکنند
بعد آقایان بفرمایند چرا در دوران استاندار کمدی قبلی وطفل معصوم محمد قاسمی بعنوان رئیس شورا این بازخواست ها نبود؟
نا شناس 4 شهريور 1390
اگر شما دوستان عزيز مازندراني از اينكه سعادتي شده استاندار گيلان ناراحتيد و فكر ميكنيد كه با تحصيلات عاليه و مدارك دانشگاهي بالايي كه ايشان دارند؟! در گيلان تلف شده اند؛ ما گيلانيان ناراحت نميشويم ؛ بياييد و جناب آق مهدي سعادتي رو برداريد و با خودتون ببريد مازرون خودتون و بذاريد به جاي جناب طاهايي .
در اين دوره و زمانه كسي كه خوب كار ميكنه رو برميدارن و كسي كه زبون داره ميذارن جاش. تا هي بگه بيكار داريم و مشكل داريم و ...
آخه يكي نسشت بگه مرد محترم جنابعالي كه حرف زدنت خوبه يه حركتي كن كه تب و لرز نگيري و سرت و آروم بذاري رو بالش و بخوابي ۀ خسته نشديد اين قدر به گيلان و گيلاني دروغ گفتيد؟؟؟
ما كه تو اين شش ماه يه اقدام خشك وخالي از استاندار مازرونيمون نديديم جز افتتاح طرحايي كه در زمان مهندس قهرماني آماده و قابل بهره برداري شده بود.
به هر حال پيشنهاد بدي نيست بياييد جناب سعادتي رو ببريد تا توي گيلان تلف نشه؟!!!!
اميدوارم ديگه اين نظرم رو تائيد كنيد . لا اقل نگيم كه تو شمال نيوز هم پارتي بازي ميشه و نظرات مازندراني ها رو كه سرشار از تخريب گيلان و گيلانيه رو تاييد ميكنند ولي نظرات گيلانيان رو كه دفاع از خودشونه رو تاييد نمي كنند.
نا شناس 4 شهريور 1390
...دم خروس رو قبول کنیم یا قسم حضرت عباس را ؟! وقتی میگی "همه فضای کشور فضای کار و تلاش و ساختن است " پس چرا باید تن مبارک تون از بیکاری جوونا بلرزه ؟ این همه کار رو کی انجام میده که این جوونای مردم بیکارند؟ اگر کار هست ، پس بیکار چرا؟ اگر بیکاری هست پس اینهمه کار چرا؟!، این همه کار رو سوء مدیریت انجام میده ،؛ یکی ده تا کار داره و از سیری پاره میشه و یکی اصلا یه آب باریکه برای بخور و نمیر نداره . این همه کار رو بیعدالتی انجام میده (که هیچ کی سرجایش نیست) . این همه کار رو دنیا پرستی انجام میده . نگو فضای کشور فضای کار و تلاش و ساختن است بهتره بگی فضای تهمت ، دروغ، افتراء و جای همدیگر را تصاحب کردن با تخریب و آبروریزی . پس خیلی تن مبارکتون واسه جوونای ناز مردم نلرزه چون یه وقتی سرما میخوری!!!!!!
نا شناس 4 شهريور 1390
شهرداری زیر نظر وزارت کشور کارمیکنه ومصوبات شورا نیز باید به تائید فرماندار برسد بنابراین استاندار باید به این نهادها فشاربیارد
نا شناس 4 شهريور 1390
جناب رييس سايت شمال نيوز.حرف من بد بود كه اونو تو سايت درج نكردي كه گفتم بعضيا كه حرف ميزنند رو ميزارن جاي كساني كه عمل ميكنند .
حالا حرف هم استانيات مغاير با قواننينتون نيست كه به عشق گيلاني ها و يكي از افتخاراتشون ميگن استاندار كمدي بد نيست ؟
جناب: اين چيز ها تماما لايق خودتو هم استاني هاي جدايي طلبتونه كه چشم ديدن پيشرفت جايي رو ندارن.

به كي بگيم ؛ نمي خواييم سايت شمال نيوز حرف يا مطلبي دذر مورد گيلان و گيلاني بزنه .
والسلام
نا شناس 4 شهريور 1390
آقای استاندار برخی ازجاده های گیلان تاریک است لطفآ رسیدگی کنید
نا شناس 4 شهريور 1390
آقای استاندار دلم می خواهد این متن را بخوانید... بیکاری....بله نکته مهمی است اما آیا این همه نیرویی که از مازندان وارد گیلان کردید نمی شود مشکل از بومی ها استفاده کنید........ آقای استاندار اگر یک مازندرانی مخصوصا بابلی وارد اتاق حوزه ریاست شما شود احساس غربت نمی کند آخه همه بابلی صحبت می کنند جالبه.... ...............................................................................................................................................................
نا شناس 4 شهريور 1390
نلرز داداش ملت تو را بکار گرفته بدویی و کارکنی نه اینکه کنج خونت بری رو ویبره !
نا شناس 4 شهريور 1390
برادر استاندار سردار این قضیه انتصابات فک و فامیلهای اقازاده و کوپکی نژاد در فرمانداریها و بخشداریها چیه ؟
نا شناس 4 شهريور 1390
نکنه سردش شد بنده خدا!!!!!!!!!!!!
نا شناس 5 شهريور 1390
استاندارگیلان برای نشریات استان یک سرویس حمل ونقل ازمرکز استان برای افتتاح پروژه های هفته دولت درسایرشهرستانها نگذاشته میگندخوتون پول بدهید بیایید وفرمانداری شهرستان جابجاتان میکندجالبه!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 5 شهريور 1390
آقای سعادتی به حرفهای منافقانه گوش نکن فقط کار کن کار ، اینها می خواهند مثل اسرائیلی ها روحیه کار را ازت بگیرند گوش نکن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.